Vrácení a vrácení peněz

Informace o návratu

  • Nežádoucí výrobky
  • Vadné produkty (právě přijaté)
  • Zaručit produkty
  • Odesílání chyb
  • Nesprávná výměna velikosti
  • Objemné produkty
  • Produkty na objednávku
  • Poskytnuté pro články stažené na místě

 

Nežádoucí výrobky

Podmínky

Abychom pokračovali při návratu, je nutné, aby byly výrobky v prezentativních a vhodných podmínkách. 

Výrobky nemají žádné termíny (potraviny, výrobky těla atd.), Jsou přizpůsobeny, přizpůsobeny nebo články, které nejsou v katalogu uspořádané na vyžádání („na objednávku“).

Instrukce

Pošlete e-mail na adresu info@evolutionbikes.com, kde je návrat sdělován, a počkejte na potvrzení a návratové číslo.

Po potvrzení musí být zboží a původní obaly řádně zabaleny, aby bylo možné zaručit integritu během přepravy, a vložit test nákupu (jako je shrnutí objednávky nebo faktura).

Napište externě do balíčku:

Jméno, příjmení, adresa odesílatele

Původní číslo objednávky

Cílová adresa:

Vykreslená kola Evolution Com com

Via Nazionale Appia 114

81020 Casapulla (CE)

Itálie

Pošlete balíček poštou nebo kurýrem podle vašich preferencí. Doporučujeme standardní přepravní službu se sledováním, protože odesílatel bude zodpovědný za jakékoli poškození, nekomplivery, zpoždění. Náklady na návratnost (náklady na přepravu/obaly) nese zákazník.

Po obdržení budou výrobky podrobeny přesné kontrole, aby byly splněny podmínky návratu. Při nejmenším známce použití je návrat odmítnut (je to proto, že kola Evolution udržuje skutečnost, že každý uživatel dostává dokonale nový a nevyužitý materiál).

Do 14 pracovních dnů od přijetí zboží překročil kontrolu:

Hodnota produktů vyrobených čistým nákladům na přepravu, které nese zákazník, bude vrácena.

Refundace bude provedena stejným způsobem platebním způsobem zvoleným během fáze nákupu a re -úvěr by mohl zpozdit několik dní před tím, než si můžete prohlédnout (záleží na typu použitého papíru). Připomínáme vám, že v případě kreditních karet může náhodou vidět připsání na účet následující měsíc s extraktem účtu (transakce by však měla být již prohlížena v seznamu pohybových/zůstatků příslušné karty)

Poznámky: Pokud chcete změnit jeden produkt s druhým, musíte jej vrátit a bude vydán poukaz, který má být použit v nové objednávce.

Pokud byly v pořadí použité propagační kódy, nebudou již znovu použitelné.

V případě přijetí zboží, které nerespektuje podmínky provedené nebo poškozené nesprávným použitím zákazníkem, je vrácení peněz zamítnuto (s následným obnovením zboží poneseného zákazníkem) nebo částečně provedeno.

Dárkové karty jsou z návratu vyloučeny

Pokud byla propagace aktivní, zkontrolujte smluvní podmínky samotné propagace

Pokud po návratu neobdržíte žádnou aktualizaci do 14 pracovních dnů, kontaktujte zákaznický servis.

Vadné produkty (právě přijaté)

Evoluční kola provádí kontroly produktů před jejich odesláním, pokud najdete vadu v produktu do 14 dnů od přijetí, kontaktujte nás a proveďte problém, abyste vyhodnotili, zda je vyřešen bez návratu a v případě potřeby evoluční kola kola , ve většině případů odejde do důchodu se svým vlastním kurýrem.

Podmínky

V případě použitých produktů musí být před návratem vyčištěny, jinak budou odeslány zpět odesílateli.

U některých produktů je možné, že je nutné kontaktovat zvláštní asistenční/sběrné střediska umístěná v této oblasti. V tomto případě zákazník vyřeší problém přímo s výrobcem/dodavatelem produktu.

Produkty jsou vyloučeny, jejichž problém vyžaduje ověření dodavatelem/výrobcem. V tomto případě bude nutné dodržovat záruční postup.

Je důležité nainstalovat, opravit a používat produkt pečlivě dodržovat pokyny, aby se zabránilo poškození produktu nebo vzniku nehod. Obvykle jsou pokyny zahrnuty, pokud nebyly, je možné je stáhnout z webových stránek výrobce nebo je požádat o zákaznický servis.

Instrukce

Kontaktujte náš zákaznický servis sdělením vady a čekáním na odpověď. Doporučujeme připojit fotografický nebo video materiál, který by mohl být zase zaslán výrobci/dodavateli.

Pokud je nutný návrat vadného produktu, jakmile je přijato vrácené číslo, řádně zabalte zboží, aby bylo zajištěno integritu během přepravy, a vložte kopii nákupního testu (jako je shrnutí objednávky nebo faktura) do balíčku.

Napište externě do balíčku:

Jméno, příjmení, adresa odesílatele

Původní číslo objednávky

Cílová adresa:

Vada evoluční kola 

Via Nazionale Appia 114

81020 Casapulla

Itálie

V případě vad identifikovatelných naším technickým oddělením, na které se vztahuje záruka, odstoupíme s naší přepravní službou pro okamžitou opravu nebo výměnu a předvídáme produkt (pokud je k dispozici). V určitých situacích nemusí být sběrná služba k dispozici, a proto se zákazník uspořádá se zákaznickým servisem pro odesílání (se sledovacím kódem) produktů, jejichž náklady na dopravu budou následně uhrazeny evolučními koly (bude vyhodnocena dál Případ -by -te jeden pro případ a v každém případě vrátil hodnotu standardní ekonomické zásilky). Uděláme maximum, abychom mohli co nejrychleji pokračovat, abychom obnovili produkt zákazníkovi (někdy jsou zapotřebí technické časy, které nezávisí na evolučních kolech).

Pokud na druhé straně bylo nutné vrátit produkt dodavateli, je nutné dodržovat záruční postup. K tomu dochází například, když samotný výrobce požádá o produkt, aby jej mohl ověřit, nebo když naše technické oddělení není schopno s jistotou zjistit, že vada je pokryta zárukou v důsledku nesprávné instalace nebo použití.

Poznámky:

Evolution Bikes si vyhrazuje právo navrhnout úhradu, pokud se pro obnovení produktu narodily komplikace. Refundace bude provedena stejným způsobem platebním způsobem zvoleným během fáze nákupu a re -úvěr by mohl zpozdit několik dní před tím, než si můžete prohlédnout (záleží na typu použitého papíru). Připomínáme vám, že v případě kreditních karet může náhodou vidět připsání na účet následující měsíc s extraktem účtu (transakce by však měla být již prohlížena v seznamu pohybových/zůstatků příslušné karty)

Pokud po návratu neobdržíte žádnou aktualizaci do 14 pracovních dnů, kontaktujte zákaznický servis.

Zaručit produkty

Všechny výrobky zakoupené na kola Evolution jsou pokryta oficiální zárukou výrobce po dobu 24 měsíců od přijetí zboží. Záruka bude použita na produkt, který představuje vady shody a/nebo provozu, který nelze najít v době nákupu. Pokud jste právě obdrželi produkt, podívejte se na sekci vadných produktů (právě přijatá).

Podmínky

Existují výjimky, ve kterých může záruka mít kratší nebo větší trvání. Například lithiové baterie používané k napájení vysoce napájecích světel mají omezenou záruku na 6 měsíců, protože se považují za spotřebitelské materiály.

Výrobky nepodléhají zaručení, jehož problém je způsoben lichvou a/nebo zhoršením, jako jsou pneumatiky, brzdy, tablety, řetězy, kazety, baterie atd. Potravinářské výrobky, jako jsou doplňky a nápoje.

Záruka se nepoužije v případě nesprávné instalace produktu, špatné údržby, zneužívání nebo nedbalosti, nesprávného a/nebo podvodného použití produktu, změny stejných nebo neoprávněných pokusů o opravu.

Záruka je osobní, proto použitelná pro původního kupujícího.

Jakýkoli článek obnovený nebo nahrazený v rámci záruky bude zase zasažen zárukou po dobu rovnající se zbytkovému záručnímu období původního produktu.

Jakékoli náklady na opravu článků, které nejsou zaručeny, budou sděleny před kupujícím. Spotřebitel se tak bude moci rozhodnout, zda článek opraví.

Je důležité nainstalovat, opravit a používat produkt pečlivě dodržovat pokyny, aby se zabránilo poškození produktu nebo vzniku nehod. Obvykle jsou pokyny zahrnuty, pokud nebyly, je možné je stáhnout z webových stránek výrobce nebo je požádat o zákaznický servis.

V případě použitých produktů musí být před návratem vyčištěny, jinak budou odeslány zpět odesílateli.

U některých produktů je možné, že je nutné kontaktovat zvláštní asistenční/sběrné střediska umístěná v této oblasti. V tomto případě zákazník vyřeší problém přímo s výrobcem/dodavatelem produktu.

Instrukce

Kontaktujte náš zákaznický servis sdělením vady a čekáním na odpověď. Doporučujeme připojit fotografický nebo video materiál, který by mohl být zase zaslán výrobci/dodavateli.

Pokud je nutný návrat vadného produktu, jakmile je přijato vrácené číslo, řádně zabalte zboží, aby bylo zajištěno integritu během přepravy, a vložte kopii nákupního testu (jako je shrnutí objednávky nebo faktura) do balíčku.

Napište externě do balíčku:

Jméno, příjmení, adresa odesílatele

Původní číslo objednávky

Cílová adresa:

Záruky kol Evolution 

Via Nazionale Appia 114

81020 Casapulla

Itálie

Ve většině případů odstoupíme s naší přepravní službou, která bude zahrnovat kauci 10 EUR a 20 EUR pro zákazníka za objemné předměty, které budou zcela vráceny, jakmile dodavatel potvrdí záruku. V určitých situacích nemusí být sběrná služba k dispozici, a proto se zákazník uspořádá se zákaznickým servisem pro odesílání (se sledovacím kódem) produktů, jejichž náklady na dopravu budou následně uhrazeny evolučními koly. V každém případě bude v každém případě hodnota standardní ekonomické zásilky v každém případě hodnocena případem.

Do 7 pracovních dnů od přijetí zboží, Evolution Bikes, budou kontaktovat zákazníka tím, že jej informují o době nezbytném pro ověření a jakoukoli záruku produktu pro proměnné podle výrobce/dodavatele.

V případě, že výrobce/dodavatel potvrdí záruku nalezeného vady, výměny, opravy nebo podle uvážení kol Evolution, dobré pro hodnotu produktu. Pokud není možné produkt opravit nebo vyměnit, Evolution Bikes si vyhrazuje právo navrhnout alternativu stejné nebo vyšší hodnoty. V některých případech, jakmile je záruka výrobce/dodavatele potvrzena, mohou evoluční kola předvídat produkt, pokud jsou k dispozici na skladě.

Poznámky:

Pokud dodavatel/výrobce zamítá záruku z jakéhokoli důvodu (např. Neexistující vady, podmínky použití nebo instalace, která není respektována atd.), Bude vklad ztracen (na pokrytí nákladů na stažení produktu)

Pacchi obdržel bez vrácení, přiměřeně vyplněný formulář záruky a nákupní test bude zamítnut.

Odesílání chyb

V případě nesprávných položek odeslaných Evolution Bikes nás prosím kontaktujte do 48 hodin od obdržení balíčku. Problém vyřešíme co nejdéle bez zákazníka pro zákazníka.

Nesprávná výměna velikosti

V případě položek zakoupených s nesprávnou velikostí/měřením pokračujeme jako u nežádoucích produktů.

Objemné produkty

U kol nebo objemných produktů, které mají být vráceny, doporučujeme nás nejprve kontaktovat s některými návrhy a zkontrolovat, zda existuje možnost stažení naším kurýrem s více dotovanými sazbami. Doporučujeme ponechat původní balení pro možný návrat.

Produkty na objednávku

Pokud si koupíte produkt „objednávka“, není možné v žádném případě upravit nebo pokračovat s zrušením objednávky. Není ani možné použít právo na stažení, ani požádat o úhradu nebo problém poukazu na hodnotu zboží nařízeného k nahrazení výše uvedeného s jakýmkoli jiným produktem, protože se jedná o speciálně přiřazené zboží podle Specifikace zákazníka a nejsou k dispozici v našem skladu. Čekací doba je přibližná a je označena v pracovních dnech, pokud je dodavatel zvýrazněn významným zpožděním, zákaznický servis okamžitě kontaktuje, aby ho informoval, a v některých případech nadměrného zpoždění výrobce/dodavatele si vyhrazuje Evolution Bikes. právo navrhnout zrušení příkazu a vrácení peněz.

Poskytnuté pro články stažené na místě

Postup vrácení v případě stažených článků přímo v centrále se řídí stejnými podmínkami platnými pro vrácení položek dodávaných kurýrem.